Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

 

  

УВАГА! КАРАНТИН!!!

 

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  (31.01.2020р. по 09.02.2020р.)

 

Українська мова і література

5-А клас

Укр-мова:&39,40

Укр-літ: с. 148-171 читати

6-А клас

Укр-мова: &48,74 готуватися до диктанту

Укр-літ: зі с.104-109 аналізувати поезію; зі збірки « Дивосвіт» Ігоря Калинця вивчити одну поезію на вибір

6-Б

Укр-мова: &45, 46, 74

Укр-літ: читати казку Емми Андієвської « Казка про двох пальців»; с.125-137 читати; готуватися до контрольної роботи

6-В

Укр-мова: &47,48,74 готуватися до диктанту

Укр-літ: проаналізувати поезію зі с.104-109; зі збірки «Дивосвіт» Ігоря Калинця вивчити одну поезію на вибір

 

5-В(ІІ група) мова: Параграф 33(вивчити правило),впр.335, 336, 337 Пар.34(правила!), впр.346,348,350. Пар.35(правила!), впр.359,350,364.

7-В укр.мова(група№2): Пар.24(правила!), впр 204,205,207. Повтор.пар.20—23(підготув. до к.роботи)

 8-Б мова(група№2): Пар.26(правила!), впр.286, 287. Пар.26, впр. 289, 293, 297.

8-Б укр.літ: Прочитати п'єсу «Сто тисяч» І. Карпенка—Карого.

 9-А,Б укр.мова: Пар. 27, впр 304,307. Укр.літ.: Дочитати повість М. Гоголя «Тарас Бульба»

 10-А мова: Опрацювати розділ «Лексика. Фразеологія».(стор.129—222)' Літ. ЗНО стор. 188—206.

 10-Б мова: 1. Написати есе на задану тему. 2. Параграф 40, впр. 191, 193(1,2). Укр.літ.: О. Кобилянська біографія. Прочитати« Impromtu phantasie»(фантазія— експромт).

 Учитель Кушнір Надія Василівна

КЛАС

ПРЕДМЕТ

ПАРАГРАФ

ЗАВДАННЯ

5

Українська мова

§ 29

§ 30

§ 31

Впр. 298, 299, 302, 304

Впр. 309, 311, 313

Впр. 318, 319, 320

5

Література

 

Прочитати „Кирило Кожум’яка” О. Олесь

6

Українська мова

§ 47

Впр. 389, 390, 392, 393

6

Література

 

Прочитати с.104 – 109(І. Жиленко), вивчити напам’ять І.Калинець „Веселка”

7

Українська мова

§ 29

§ 30

Вппр. 237, 238, 242, 243, 246

7

Література

 

Прочитати О.Стороженко „Скарб”, Б.Легкий „Мишка”

8

Українська мова

§ 50

Впр. 490, 492,

с.152 (Впр.318), с.153 (Впр.319)

8

Література

 

Прочитати І.Карпенко-Карий „Сто тисяч”

 

Історія України

8-А,Б класи: ₴27 опрацювати весь параграф(1-5),конспект 4-5 пунктів.

 10-А,Б класи: ₴26,27 11-А,Б класи: ₴22-конспект. Всесвітня історія:

8-А,Б ₴15,16-конспект,підготуватись до тематичної к.р.-робота в друкованих зошитах.

9-А,Б - ₴ 17 (запитання 1-9); ₴18 )завдання 1-12). Практична робота с. 166

 10-А,Б класи: ₴18,19,20-підготуватись до тематичної к.р.,опрацювати завдання в друкованих зошитах.

11-А,Б класи:₴16(весь),пункти 5-7(конспект).

 

Всесвітня історія

6-А, А, В, Г- &30(запитання 1-3), завдання 1-8с. 96; &31(запитання 1-3)

9-А,Б – & 17, 18

 

Правознавство

9-А,Б –&16(запитання 1-6)

10-А,Б класи: &17(весь)+тести. Громадянська освіта

 10-Б клас розділ 4, тема 1,2(конспект).

 

Математика             

7-Б    клас

Алгебра     п. 23   №№ 863,865,882,900

                    С. 170 -с. 172  « Перевірте  себе» підготовка до контрольної роботи

Геометрія  п.17 №№ 424,425,428,432.435.453

                      П.18 №№457,458,461

8-Б клас

Алгебра   п.17,557,559,561,564,585

Геометрія  п.13.1,п.13.2  №№ 427,431,438,448,451

 

9-А клас

Алгебра  п.16  №№16.18,16.22,16.26(1),16.36,16.47

                  П.17  №№17.2,17.4,17.6,17.8,17.10,17.22,17.25,17.50.17.52(1)

Геометрія  п.18.1, 18.2 №№607,611,612.617,621,622.626

 

!0-А,Б класи

Алгебра   п.12,№№12.2,12.4.12.6,12.8

                   П.13, №№13.2,13.4,13.8.13.10

Геометрія   п.39,№№39.1,39.2,39.3,39.5.39.8,39.10,39.12

 

11 -Аклас

 

Алгебра   & 7,№№7.2,7.8(3,4)

                   С.102 Тест №2 завдання  для підготовки до оцінювання

Геометрія   повторити &&10 -13, с.285, Тест №3 завдання  для підготовки до оцінювання 

 

6-В -  977-980, 9-Б алгебра 14.34-14.38, геометрія 616-622

11-Б алгебра ст. 102 завдання 1-5, геометрія ст. 272 завдання 11.2-11.4 

 

5 Б, В     п. 34    № 874, 875, 891, 895, 896, 897, 900, 903, 905, 906

6 А         п. 36    № 991, 993, 994, 995, 997, 998, 999, 1000 – 1005

6 Б, Г     п. 35    № 974 – 981, 983, 984, 986, 987 

 

7 А      Алгебра  п. 17 № 637, 641, 644, 668,671, 672, 673

                           Стр. 113, тест № 4

            Геометрія п. 16, п. 17 № 424 – 429, 453

Фізика    

7 кл

&32 №№ 183,190,192,198,201,202

8 кл

&26, №№ 202 – 208, 229, 230

9 кл

&30,31 с. 167-168, тести

10Акл

&33,с.154,№№385,404,408,409

10Бкл

&32,33

11Акл

Підготувати проєкти з теми «оптика» теми на с. 257

11Бкл

Практичні роботи №7,№8 у зошитах

Географія

6-і класи.  Теми "Хмари","Опади",&33,&34.

7-і класи. "Антарктида" &30,&31. Виконати завдання в контурній карті "Антарктида".

8 класи. "Ландшафти України",&35-&37. Виконати практичну роботу

 9класи. "Легка промисловість",&33.

10 клас "Роль країн Азії у світовій економіці",&23-&25. Виконати практичну роботу 3.

10-Б клас "Мікронезія,Меланезія, Полінезія",&34.

11-і класи Демографі сні процеси у світосистемі" &21,&22.

 

Зарубіжна література         

5 клПрочитати роман Елеонор  Портер «Полліанна»

6 клПрочитати  твори: Джек Лондон «Жага до життя», Володимир Короленко «Сліпий музикант»

7 клОпрацювати підручник с. 161 – 168, ( Р.Бернс, Г.ГейнеК.Симонов)

8клПрочитати трагедію В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта»

10 клПрочитати роман Ф.М.Достоевского «Злочин і кара»

11-А  - Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст. розвиток  прози в Європі, США, Латинській Америці, Японії, Росії.

Нові явища й тенденції в літературі другої половини  ХХ ст.. переростання модернізму в постмодернізм.

Ернест Міллер Гемінгвей. Віхи життя та творчості митця «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінгвея. Новаторство прози письменника

11-Б Генріх Белль. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівниї наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..»

«Фуга смерті» Пауля Целана – один із найвідоміших творів про голокост. Художнє новаторство митця РМ (письмово). Написання асоціативного етюду, викликаного художніми образами прочитаних творів.

 

Англійська мова

5-А - впр 1 (б) ст. 142(прочитати, перекласти),  впр 3 (а,б) ст 143 (прочитати, перекласти, запитання),  підготуватися до контрольної роботи

6-А, В, Г класи, підручник с. 108,впр.5 -доповнити і вивчити 1з діалогів(на вибір),впр.3,с.111-письмово скласти словосполучення, перекласти на укр.мову, вивчити, впр.1,с.112-письмовий переклад тексту "Шопінг у Британії".

7-А, Б, В класи - впр.1, с.108-виписати,перекласти та вивчити нові слова, впр.6,с.110-переписати і перекласти речення письмово. Grammar Book( зошит з граматики)с.48-51,впр.4,5,6.

8-А, Б класи - Grammar Book с.51-53, впр.2,3, с.56,впр.5. Книга-с.128-133-вивчити слова,впр.8, с.132-133,(а)-письмово,(b)-читати і перекладати діалог. 9-А, Б класи - підручник впр.5, c.139-141 (а)-читати,перекладати,(b)- письмово(тестові завдання), с.144-145-виписати і вивчити нові слова,впр.1, с.145-написати розповідь про відомого науковця та його винахід(за власним вибором)

 

 

 

 

5-А

03.02.2020:

вп 1 (б) ст 142

прочитати, перекласти

05.02.2020:

вп 3 (а,б) ст 143

прочитати, перекласти, запитання

06.02.2020:

підготуватися до контрольної роботи

     

5-Б

31.01.2020:

ст 74-75,домашнє читання

прочитати, перекласти

04.02.2020:

вп 3 (а,б) ст 143

прочитати, перекласти, запитання

05.02.2020:

вп 1 ст 144

написати 5 речень, повторити таблицю

06.02.2020:

вп 3 ст 146

прочитати, перекласти, запитання

07.02.2020:

завдання А, С (домашнє читання): запитання, з"єднати слова

 

     

5-В

31.01.2020:

вп 2 ст 130, вп 4 ст 131

перекласти, написати речення

03.02.2020:

вп 3-4 ст 132

заповнити пропуски, сказати чи правильно

05.02.2020:

вп 1 ст 134 (I  частина)

прочитати, перекласти

07.02.2020:

вп 1 ст 135 (II  частина)

прочитати, перекласти

     

6-Б

31.01.2020:

вп 2 ст 130; вп 3 ст 131

заповнити пропуски (письмово)

03.02.2020:

вп 4 ст131; вп 5(а) ст 132

прочитати, перекласти

05.02.2020:

вп 2 ст 134-135 (I частина)

прочитати, перекласти

06.02.2020:

вп 2 ст 136-137 (II частина)

прочитати, перекласти

07.02.2020:

вп 3 ст 137

відповісти на запитання

     

10-А

31.01.2020:

вп 8 ст 191-192

03.02.2020:

вп 9 ст 193

04.02.2020:

вп 1-2 ст 194

05.02.2020:

вп 4 ст 195-196

06.02.2020:

вп 11 ст 61, вп 13 ст 62 (зошит з граматики)

07.02.2020:

написати твір про музей, який ти відвідав

     

10-Б

31.01.2020:

вп 4(а) ст 166-167 (частини A-D)

03.02.2020:

вп 4(а) ст 167-168 (частини E-I)

04.02.2020:

вп 4 (б) ст 168, нові слова ст 169

06.02.2020:

вп 6 ст 169-170

07.02.2020:

вп 3-4 ст 72 (робочий зошит)

     

11-А

31.01.2020:

написати твір про музей або музей, який ти відвідав

03.02.2020:

вп 6 ст 199 (письмово)

04.02.2020:

вп 2 (а-с) ст 204

05.02.2020:

Скласти речення з дієприкметниками (вп3 ст 181 зразок)

07.02.2020:

повторити лексику по темі, утворення дієприкметників (КР)

     

11-Б

04.02.2020:

вп 1 ст 112, вп 3 ст 113

06.02.2020:

вп 1 ст 115, вп 2 ст 115

     
     
     

 

Захист Вітчизни

10-і класи – повторити &16-19, вивчити &20

11-і класи – повторити &14-19 

 

Біологія

6-А, 6-Б,6-В, 6-Г Зробити конспект . Лабораторні роботи зробимо в класі

Теми:

Запилення і запліднення у квіткових рослин.  §33

Суцвіття: будова та різноманітнісь.         §34

Будова насінини. Проростання насінини.§35

7-А, 7-Б, 7-В Зробити конспект . Лабораторні роботи зробимо в класі

Теми:

Виділення, його значення для організму. Форми виділення у тварин. Органи виділення тварин.       §34

Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи   §35

Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин.          §36

8-А, 8-БЗробити конспект . Лабораторні роботи зробимо в класі

Теми:

Будова нервової системи. Центральна і периферична нервова система людини.    §35

Спинний мозок.Будова і функції.   §36

Будова і функції головного мозку людини. Стовбур головного мозку         §37

Кора головного мозку. Обробка інформації в ЦНС.          §38

9-А, 9-Б Зробити конспект . Лабораторні роботи зробимо в класі. Підготувати повідомлення(по бажанню)

Теми:

Форми мінливості.       §36

Мутації: види мутацій, причини та наслідки мутацій.         §37

Класичні методи генетичних досліджень.        §38

10-А Зробити конспект . Лабораторні роботи зробимо в класі. Підготувати повідомлення (по бажанню)

Теми:

Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин. Знешкодження токсичних сполук в організмі людини.        §24

Основні поняття генетики.    §25

10-Б Зробити конспект . Лабораторні роботи зробимо в класі. Підготувати повідомлення (по бажанню)

Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. Хромосоми. Каріотип.   §30

Механізми та закони успадкування ознак.        §31

Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини.    §32

11-А, 11-Б Зробити конспект . Лабораторні роботи зробимо в класі. Підготувати повідомлення (по бажанню)

Антропічний вплив на гідросферу. Причини порушення якості природних вод, дефіцит водних ресурсів, принципи оцінки екологічного стану водойм. Охорона водойм.         §25

Основні джерела антропічного забруднення ґрунтів, їхні наслідки. Необхідність охорони ґрунтів.      §26

Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.       §27

 

 Хімія

  7-А, 7-Б, 7-В

Повторити § 13,14. Виконати завдання 2 і 5 на ст. 103-104. Із завдань 9-12 підготувати один проєкт. В робочому зошиті виконати домашній експеримент ст. 106.

       8-А, 8-Б

В робочих зошитах зробити опорний конспект § 27 та розгорнутий конспект § 28.

     9-А, 9-Б

В робочих зошитах зробити опорні конспекти § 24, 25, 26.

      10-А, 10-Б

Повторити § 22-26. Виконати завдання 410 (б,в), міні-проєкт 418 або 419. 

      11-А

Опорні конспекти § 17-22

     11-Б

Опорні конспекти § 26-30

 

Природознавство

Вода на Землі. Властивості води. Колообіг води. Вода – розчинник.    §§30-31с.108

Основи здоров ҆я

5 клас. Спілкування з дорослими. Взаємоповага членів родини. §§18-19

6 клас. Стилі спілкування. Значення упевненості поведінки для здоров ҆я. §17

7 клас. Ознаки психологічної рівноваги. Поняття і види стресу. § 17

8 клас. Спілкування хлопців і дівчат. §16

9 клас. Характер і цінності. д/з написати свої пріоритети і цінності. 

 


ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ  (10.02.2020р. по 16.02.2020р.)

 

 

Географія

6 класи: "Погода","Клімат" &35,&36. Америка

7 класи: " Північна Америка" &32,&33. Позначити на контурній карті об'єкти берегової лінії материка"

 8 класи: "Ландшафти України" &38,&39.

 9 класи: "Харчова промисловість",&35. Провести дослідження -Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини.

10 клас -  "Японія",&26,&27. Виконати завдання в контурній карті.

10 клас - "Особливості географічного положення Америки", виконати завдання в контурній карті.

11 класи - "Міграції у світосистемі",&22

 

Математика

 6 В - 990-995, 1001-1005,

7 В- алгебра 753-765, геометрія 476- 490,

 8 А- алгебра 556-561, 567-574, геометрія- 463-473,

9 Б- алгебра 15.3-15.12, геометрія 644,645,649,651,653,657,659,

11 Б- алгебра 8.1.1-8.1.10, геометрія 1.6-1.10, 2.4-2.9

7 – Б клас

Алгебра  с.224, №1209,№1210,№1212,№1214.

Геометрія с. 201,№700,№701,№707,722.

8-Б клас

Алгебра с. 202, №863,864,866,868,873,875,878,879.

Геометріяс.131,п.13.3, №426.446,448,449.

9-А клас

Алгебра п.16,п.17,с.206,№20.60(1),20.62(1;7), №20.68,№20.79,20.81,20.85.

Геометрія п.18.2,№613,614,620,621.

10-А,Б класи

Алгебра п.14,№14.2,№14.4,№14.6,№14.8,№14.10.

Геометрія п.39,№39.1,№39.2,№39.3,№39.5,№39.8,№39.10,№39.14.

11 – А клас

Алгебра №7.3(6;7).№7.5(2;3), №7.6(2) навчальні проєкти с.99

Геометрія с.263,№10.12, с.273 №11.7,№11.8,№11.19,с 284 №13.8, навчальні проєкти с.286

5 Б, В   -   п. 34   № 900, 965, 966, 967, 968, 1037, 1038, 1039, 1040, 1221,  стр. 212, Завдання № 5 – зробити на окремому листку як домашню контрольну роботу (завдання з розв’язками та поясненнями)

6 А -  п. 36    № 1388, 1297, 1298, 1307, 1308, 1309, 1311, 1312, 1313, 1314, 1315, 1316, 1317, 1330, 1335, 1337

6 Б, Г  - п. 35    № 1388, 972, 1015, 1017, 1297, 1298, 1308, 1309, 1311, 1312, 1313, 1330

7 А - Алгебра  п. 17 № 1139, 1140, 1144, 1145, 1146, 1150, 1155, 1156, 1157, 1168, 1171

                         Геометрія п. 16, п. 17 № 669, 671 – 675, 700, 704, 707, 742; Головне в  параграфах 1, 2, 3 - вивчити і підготуватись до  диктанту по теорії.

Біологія

6 класи Зробити опорний конспект. Лабораторні зробимо у класі.

Будова насінини. Проростання насінини.         §35

Плід. Поширення плодів. Різноманітність плодів.    §36

Рухи рослин.       §37

Різноманітність водоростей та їх значення.     §38

7 класи Зробити опорний конспект. Лабораторні зробимо у класі.

Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи   §35

Два типи симетрії як відображення способу життя. Способи пересування тварин.          §36

Покриви тіла тварин, їх різноманітність та функції. §37

8 класи Зробити опорний конспект. Лабораторні зробимо у класі.

Кора головного мозку. Обробка інформації в ЦНС.          §38

Периферична нервова система.      §39

Розлади та захворювання нервової системи людини.Профілактика захворювань нервової системи. §40

9 класи Зробити опорний конспект.

Практична робота №3: Складання схем схрещування.       с 209

Спадкові захворювання людини. Генетичне консультування. Сучасні методи молекулярної генетики. §39

Популяції живих організмів та їх основні характеристики.         §40

10-А Зробити опорний конспект.

Основні поняття генетики.    §25

Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини та його реалізація. Будова гена.         §26

Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини. Особливості геномів різних груп організмів. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині.  §27,28

10-Б Зробити опорний конспект.

Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини.    §32

Взаємодія генів.  §33

Практична робота 2. Розв’язування типових задач з генетики.  §32,33,с224

11 класи Зробити опорний конспект.

Антропічний вплив на біорізноманіття. Проблеми акліматизації та реакліматизації видів. Збереження біорізноманіття як необхідна умова стабільності біосфери.       §27

Практична робота 3. Оцінка екологічного стану свого регіону. §27, с182

Концепція сталого розвитку та її значення. Природокористування в контексті сталого розвитку.   §28



Інформатика

5 кл.  П.19, стор. 106, н. 7,8,9 в зошиті. Н.10 усно.

6кл. П.17 прочитати, стор.142-143, "обговорюємо", "працюємо в парах"

8 кл. П. 7.2 прочитати, стор. 241 н.3(д, е, є, ж) Стор. 240 1-8 в зошиті. 


Англійська мова

 6-А,В,Г -  книга с.110,впр.1- переписати речення та перекласти на українську мову, с.110,впр.2-скласти діалог письмово,с.114,впр.3 - відповісти на питання письмово, с.115,впр.5(виразно читати та перекладати вірш).

7-А,Б,В  -  книга -с.113 та впр.4, с.113-виписати,перекласти та вивчити нові слова, с.112, впр.2- читати,перекладатиусно, виписати нові слова та фрази з тексту.

 8-А,Б - книга-с.136,впр2-переписати та перекласти письмово текст,скласти подібну розповідь про улюблену книгу та її автора за зразком, с.138,впр.2,с.139, впр.3-виписати та перекласти нові слова.

 9-А,Б - книга-с.149-виписати,перекласти та вивчити нові слова, с.147,впр.3(виписати фрази,перекласти їх),с.147-149-прочитати і перекласти текст,письмово відповісти на питання(1-5).

5-А клас

1. вп 9-11 ст68 (друков.зошит) - заповнити пропуски

2. вп 2 ст 144 (підручник) - поставити запитання

3. вп.3 ст 146, вп.1 ст 147 - відповівсти на запитання 

5-Б клас

1. вп 1 ст 147 (підручник) - відповісти на запитання

2. вп 4 ст 149 - скласти речення по зразку

3. вп.9-11 ст 68-69 (друков.зошит) - заповнити пропуски 

5-В клас

1. вп 1(б) ст 142 (підручник) -  прочитати, перекласти

2. вп 3(а,б) ст 143 -  прочитати, перекласти, відповісти на запитання

3. вп2 ст 144 - поставити запитання 

6-Б клас

1. вп 1 ст 144 (підручник) -  прочитати, перекласти

2. вп 2 ст 145 -  відповісти на запитання

3. вп 1, 2 ст 58 (робоч.зошит) - виконати завдання 

10-А клас

1. вп 1-4 ст 198-200 (підручник)

2. вп 1-2 ст 64-65 (зошит з граматики)

3. вп 1-2 ст 84  (робоч.зошит) 

10-Б клас

1. вп 2 ст 171  (підручник)

2. вп 1-3 ст 173-174

3. вп 1-2 ст 73-74  (робоч.зошит) 

11-А клас

1. вп 3-4 ст 206-207  (підручник)

2. вп 1-4 ст 208-209 

  11-Б клас  

1. вп 2 ст 121-122  (підручник)

2. вп 3 ст 122-123 

 

Українська мова та література

 5-В -  мова(ІІ група): &36(правила!),впр.372,375,379 7-в(ІІгрупа): &25,впр.211,213. &26,впр.217,221. &20-23повтор.

 8-Б - (ІІ група): &27(правила!),впр.303,304. &28(правила!):впр.315,318.

8-Б - літ. Дочитати п'єсу «Сто тисяч».

9-А, Б - мова: &28(правила) ,впр.309,310,313,315.

9-А,Б літ.: Т. Шевченко. Біографія(конспект). «Причинна», «Думи мої», «Іван Підкова», «Тарасова ніч», «До Основ'яненка» (прочитати)

10-А -  ЗНО Будова слова. Словотвір. Стор. 222—233.

10-А - літ.: В. Стефаник. Біографія. «Камінний хрест», «Новина» (прочитати)

10-Б -  мова: &42, впр.200, 204. Стор. 150-151 виконати завд.

10-Б -  літ. Прочитати О. Кобилянська « Valse melancoligue» (« Меланхолійний вальс»). 

 5-А клас

Укр-мова: опрацювати види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням: окличні й неокличні ( вивчити правила); ₽55 впр 554,556,557
Укр-літ:  читати пригодницьку повість Зірки Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»
6-А клас 
Укр-мова: ₽49 (всі вправи виконати письмово), вивчити правила
Укр-літ: читати твори Емми Андієвської, а саме: «Казка про яян», «Говорюща риба», «Казка про двох пальців»
6-Б клас
Укр-мова: за підручником ₽47 ( письмово виконати всі вправи, вивчити правила); за друкованим зошитом Впр 160-178
Укр-літ: читати «Тореадори з Васюківки» Всеволода Нестайка
6-В клас 
Укр-мова: ₽49 (письмово виконати всі вправи), вивчити правила
Укр-літ: читати твори Емми Андієвської, а саме: «Казка про яян», «Говорюща риба», «Казка про двох пальців»
8-А клас 
Укр-мова: ₽28, ₽47 Впр 475(готувати усний твір-опис про своє місто), ₽50

 

5-Б укр.мова

Параграфи 39, 40               Вправи 417,423, 429, 431

укр. літ.    

Читати О.Олесь „Княжа Україна”,  „Микита Кожум’яка” (с. 148-171)

 

7-А, Б укр.мова

Параграфи 29, 30, 31        Вправи 244, 247, 249, 254

  укр. літ.      

Вивчити напам’ять Л. Костенко „Крила”   

 

11-А укр. мова

Параграф 45                      Вправи 324, 327, 330, 332, 334, 336

укр. літ.           

Прочитати Л.Костенко „Маруся Чурай”

 Вивчити одну поезію напам’ять із трьох: „Страшні слова..”, „Життя іде...”, „Доля”

 

11-Б укра мова

Параграф 43                      Вправи 2,5,7

укр. літ.

Прочитати О.Гончар „Модри камінь”     

 

Кушнір Надія Василівна, вчитель української мови та літератури

 

5-В укр.мова

Параграфи 31,32,33,34                                 Вправи 319,320,327,329,336,337,345,346

укр. літ.    

 Читати О.Олесь „Княжа Україна”,  „Микита Кожум’яка” (с. 148-171)

 с.157-159 опрацювати, зробити конспект;  

 с.172 прочитати

 

6-Г укр. мова

Параграфи 48,49                                            Вправи 397,401,407,411, 412,413,414

укр. літ.    

с. 125-126 зробити конспект

с.126-135 прочитати „Казка про яян”, „Говорюща риба”

 

7-А, Б, В укр.мова

Параграфи 29, 30, 31(вивчити правила)       Вправи 244, 247,248, 249

укр. літ.      

Вивчити напам’ять Л. Костенко „Крила”   

 

8-А,Б укр. мова

Параграф 26,27,28 (повторити)                     Вправи 309, 318, 324, 325

укр. літ.          

с. 148-150  зробити карту пам’яті

с.151-153  зробити конспект

с.169  виконати усі завдання

 

Природознавство  

Дослідницький практикум: Вивчення розчинності речовин. стр.109

Дослідження впливу різних температур на розчинення цукру(солі) у воді. стр.110 - оформити в зошиті


Захист Вітчизни
10 класи  Захист Вітчизни  § 21,22:

11 класи Захист Вітчизни  §20-23 

 

Історія, правознавство

6 класи -  §32 запитання 1-3 , § 33(завдання1-3).

9 класи -  Історія України §19-20 завдання 1-15

              Всесвітня історія §19, запитання1-9:

              Правознавство §17, завдання 1-8:

Історія України: 8-А,Б - ₴28 п.1-5 - конспект.

10 - А, Б - ₴18 - ₴27- підготуватись до тематичної роботи, підготувати реферати,опрацювати завдання в зошитах.

11-А,Б - ₴22, ₴23 - конспект, завдання 1,3,4- письмово.

Всесвітня історія: 8 - А,Б - ₴17-конспект,таблиця с.136 номер 12, опрацювати завдання в зошитах,підготуватися до тематичної роботи.

10 - А,Б - ₴15 - ₴20 -підготуватися до тематичної роботи,опрацювати завдання в зошитах.

11 - А,Б - ₴17 - конспект.

Правознавство: 10 -А,Б : ₴18, ₴20 -конспект. Громадянська освіта: 10 - Б: розділ IV, тема 2, завдання 11 с.78 - письмово. 

10клас (індивідуальне, для Валентина)

Історія України § 20-21 :

Всесвітня  історія § 18,19

Фізика

7 кл.: &33, 34 №216,220,221,234,235

 8 кл.: &27,28. Ст.128 №211—217,233,234

 9 кл.: Підготувати проект ,,Енергія Сонця і зір''. ст165—166 завдання ,,Що я знаю......''.

10 кл.: &36,37, ст.154 №387—391,413,414.

10 кл.: &34,35. №377—385.

 11 кл.: ст.148 експериментальне завдання, ст.154 вп.26(7), ст.177 експериментальне завдання.

 11 кл.:підготувати проекти з теми ,,Оптика'',перелік тем на ст.257.

 


Хімія

      7-А, 7-Б, 7-В - Конспекти § 20 і 25 ( нові теми).  Із завдань 5,6  на сторінці 146 підготувати один проєкт.

      8-А, 8-Б - В робочих зошитах зробити опорний конспект § 29 і 30. 

      9-А, 9-Б- В робочих зошитах зробити опорні конспекти § 28, 29; підготувати один із прєктів  «Використання полімерів» або «Джерела енергії» ст. 230 .

      10-А, 10-Б - В робочих зошитах зробити опорні конспекти § 27, 28, 29.

      11-А - Опорні конспекти § 23-25.

      11-Б - Повторити § 26-30. В робочому зошиті виконати завдання № 377, 378, 392, 394а, 407, 413, 423, 436, 440.

 

Зарубіжна література

9-А, Б – Сюжетно-композиційні особливості твору «Гобсек» О. де Бальзака. 

  Петербурзький етап життя і творчості М. В. Гоголя.

  М. В. Гоголь «Ревізор»: творча історія п’єси; образи чиновників

11-А – Е. М. Гемінгвей «Старий і море». Виписати символіку образів.

 Г. Г. Маркес «магічний реалізм». «Стариган із крилами».

11-Б -  Е. М. Гемінгвей «Кодекс честі героїв». Е. М. Гемінгвей «Старий і море». Виписати символіку образів. 

5 клас. Читати:Елеонор Портер "Полліанна", Анжела Нанетті "Мій дідусь був черешнею".

6 клас. Читати:В. Короленко "Сліпий музикант"

 7 клас. Читати:Едгар По "Золотий жук"

8 клас. Читати:В. Шекспір "Ромео і Джульєтта", Сервантес "Дон Кіхот"

10 клас. Ф. Достоєвський "Злочин і кара", Оскар Уайльд" Портрет Доріана Грея"


Основи здоров ҆я 

5кл. Спілкування з однолітками § 20 скласти свої поради спілкування з дорослими та однолітками

6кл. Поняття конфлікту. § 19

7 кл. Стрес і здоров ҆я.   § 18

8 кл. Ризики статевого дозрівання  § 17

9 кл. Самооцінка характеру. Складіть власну самооцінку

 

Інформатика

5-й клас
§18, ст. 97, прочитати.
Творче завдання на ст. 100. Повідомлення на тему «Огляд можливостей сучасних принтерів»

6-й клас
§16, ст. 127. Повторити.
§17, ст. 138. Прочитати. Короткий конспект.
Розробити презентацію на тему «Мої мрії» на 5 слайдів.

7-й клас
§ 3.1, ст. 51 Повторити.
Завдання 5-7 з пункту «Виконайте завдання», ст. 58

8-й клас
§7.2, ст. 236. Прочитати.
ст. 340, відповісти на запитання 1-8 в зошиті.
ст. 341,  завдання 3 (д, е, є, ж)

9-й клас
§ 8.3 Прочитати.
ст. 233, завдання 1-3 в зошиті.
Розробити презентацію на тему «Комп’ютерна графіка» на 8-12 слайдів.

10-й клас
§19, 20
ст. 112, Комп’ютерне тестування на сайті interactive.ranok.com.ua з теми «Бази даних» (або через сканування QR-коду за допомогою смартфону)

11-А
Теми для розгляду:
«Поняття документу. Призначення й класифікація документів. Документообіг»
«Стилі ділового листування»

11-Б

Теми для розгляду:
«Комп’ютерна верстка. Програми для комп’ютерної верстки»
«Листівка. Призначення. Композиційні прийоми створення листівок»