Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

 

  

УВАГА! КАРАНТИН!!!

 

КАРАНТИН

  (13 березня – 03 квітня)

 

Англійська мова, вчителі Олена Василівна Нечипоренко, Наталія Вікторівна Іванова

 

 8 form

РВр.182,ех.1(a-write, b-write the text and write a translation)

РВр.183,ех.2(write)

РВр.183 ех.3(write)

PBp.185,ex.2(read and write short story)

PBp.189,ex.1(write, learn)

PBp.190,ex.3(read and write)

PBp.286-287 (repeat)

7 form

РВр.139,ех.6 (write and learn)

РВр.140,ех.2 ( write and learn)

РВр.142,ех.6( write and learn)

РВр.143-144,ех.1 (write a translation)

РВр.149,ех.2 (write)

РВр.152,ех.1(read,write аnd write a translation)

6 form

Write all the names of transport

PBp.143 ex.2(write and learn)

PBp.143,ex.3(write)

PBp.143, ex.4(write)

PBp.144,ex.1(write and write a translation)

PBp.145,ex.3(write and learn)

PBp.146,ex.5 (read,write)

PBp.147,ex.6(write)

5 form

PBp.164,ex.2(read,write and write translation)

PBp.172,ex.2(read,write)

PBp.173,ex.4(write)

PBp.174,ex.1,3(write)

PBp.175,ex.5 (learn)  

 9-А,В forms

Pupil's book - ex.3, p.184(read and write a translation; write and learn new words), ex.7,p.186(read and write a translation),


ex.6,p.186(write the quiz); The exercise book for Final State Examination(зошит для підготовки до ДПА)-Test 3,4,5,6 p.19-26.

 

 учитель Володимир Кузьмович Краєвий

 

5-А, Б 

PB: p.172 ex.1 (answer), p.172 ex.2 (translate), p.172 ex.4 (finish sentences)

 

PB: p.174 ex.1,3 (answer), p.175 ex.5 (learn)

 

WB: p.93 ex.13, p.94 ex.1,2

 

5-В 

PB: p.172 ex.1 (answer), p.172 ex.2 (translate), p.172 ex.4 (finish sentences)

 

PB: p.174 ex.1,3 (answer), p.175 ex.5 (learn)

 

6 

PB: p.166 ex.5 (translate),p.169 ex.4(a) (translate),p.170 ex.4(b) (answer)

 

PB: p.171 (read about articles), p.172 ex.1-2 (write)

 

WB: p.76 ex.5(a) (write), p.77-78 ex.6 (match, translate)

 

10 

PB: p.228 ex.5 (speaking),6; p.229 ex.7 (speaking), p.229-230 ex.8 (speaking),

 

PB: p231 (vocabulary), p.232-233 ex 1-2

 

WB: p96-98 ex3 (translate)p.98-99 ex.1-2

 

ЗНО: тест 4-5

 

10 

PB: p.185-186 ex.6, p.187 ex.7 (write), p. 188 ex. 1-2 (write), p.188-189 ex.3 (translate)

 

WB: p.84 ex.2 (write), p.85 ex. 1-2 (write), p.85 ex. 1 (correct), p.86 ex.1-2 (finish)

 

11 

PB: p.228-229 ex.2 (talking), p.231 ex.7 (write), p.234 ex.1-2 (write)

 

PB: p.237 (words, learn), p.237 ex.1-2 (answer), p.239-240 ex.1-2 (write)

 

PB: p.241 ex.1 (translate), p.242 ex.2-3 (choose, answer)

 

11 

PB: p. 147-148 ex.2 (translate), p.149 ex.2(b) (finish), p.150-151 ex. 1-3 (finish, match)

 

PB: p. 153 ex.1 (choose), p.154 ex.3-4 (choose), p.155 ex.7 (correct) 

 

 

Географія 

6 класи:"Води суходолу","Річки","Озера";&42,&43,&44.

7 класи:"Євразія";&40-&43; Виконати завдання в контурній карті "Євразія".

8 класи:"Населення України та світу";&47-&50.

9 класи:"Транспорт";&38,&39.Виконати дослідження:Міські види транспорту свого обласного центру.

10-а клас:"Америка";&35,&36; Виконати комплексну контурну карту "Америка". 10-б:"США", Канада";&39-&41; Виконати контурну карту за вибором (США, Канада).

11 класи:"Виробництва вторинного сектору";&25;&26.

 

Зарубіжна література 

 5 клас -  Читати: Льюїс Керролл "Аліса в Країні Див"

 6 клас -  Читати: Бредбері "Усмішка".,"Марсіанські хроніки"

 7 клас -  Читати: О. Генрі "Останній листок"

 8 клас -  Читати: Лопе де Вега "Собака на сіні"

 10 клас -  Читати: Моріс Метерлінк "Синій птах"

 9-А,Б - Генрік Ібсен "Ляльковий дім"; Бернард Шоу "Пігмаліон"


11-А - Ясунарі Кавабати "Тисяча журавлів"; Фрідріх Дюрренматт "Гостина старої дами"


11-Б -  Ясунарі Кавабати "Тисяча журавлів"; Гарсія Маркес "Стариган із крилами"; Макс Фріш "Санта-Крус" або Фрідріх Дюрренматт "Гостина старої дами"

 

Кушнір Надія Василівна   Українська мова та література

5 клас(мова)                опрацювати п.41  Вправи 433, 435, 437, 438, 439, 441

                                     опрацювати п. 60   вправа 573(це обов’язкова контрольна робота)

                                     готуватись до контрольного диктанту

5 клас (література)   вивчити напам’ять вірші Т.Шевченка «За сонцем хмаронька пливе…» та  

                                    «Садок  вишневий коло хати», П.Тичини «Гаї шумлять…»

                                     с.198  Завдання 1,2,3 (на вибір)  

                                    прочитати оповідання «Лось» Є.Гуцала

6 клас (мова)            готуватись до контрольної роботи «ПРИКМЕТНИК» 

                                   опрацювати п.54 Вправи 450, 452,453

                                   опрацювати п.55 Вправи 456, 460, 461

                                   опрацювати п.56 Вправи 468,469, 471

                                  с.260 вправа 587 (підготуватись до контрольного твору-опису картини)

6 клас (література)     прочитати «Тореадори з Васюківки» В.Нестайка

7 клас (мова)          п.33 Вправи 266, 269, 270

                                 п.34 Вправи 273, 274

                                 п.35  Вправи 281, 283

                                 п.62  Вправа 444

                                 готуватись до контрольного диктанту

7 клас (література) вивчити напам’ять «Ти знаєш, що ти людина…» В.Симоненка

                                    прочитати «Русалонька із 7-В, або Прокляття…» М.Павленко

8 клас (мова)          готуватись до контрольного переказу

                                повторити теми «Звертання», «Вставні слова» Вправи 356, 357

                                п.31 Вправи  361, 362, 363        

                                п.49 Вправи 488

8 клас (література)  прочитати «Ніч перед боєм» О.Довженка та «Шпага Славки Беркути» Н.

                                   Бічуї готуватись до контрольної роботи за творами Коцюбинського,

                                    Довженка, Бічуї



Токовенко Лариса Валентинівна  Українська мова та література

5 клас (мова)           п.43 Вправи 465

                                 п.44 Вправи 469, 472, 473, 474, 475

5 клас(література)  прочитати С.Васильченко «У бур’янах»

                                 вивчити напам’ять «Садок вишневий коло хати» та «За сонцем хмаронька

                                 пливе…» Т.Шевченка

                                 вивчити напам’ять вірш (на вибір) П.Тичини

7 клас (мова)          п.33 Вправи  266, 269, 270

                                 п.34 Вправи  273, 274

                                 п.35  Вправи  281, 283

                                 п.62  Вправа 444

                                 готуватись до контрольного диктанту

7 клас (література) вивчити напам’ять «Ти знаєш, що ти людина…» В.Симоненка

                                    прочитати «Русалонька із 7-В, або Прокляття…» М.Павленко

11 клас (мова)           готуватись до ЗНО

11 клас (література)  І.Драч «Балада про соняшник», М.Вінграновський «Цю жінку я люблю»,

                                    «У синьому небі я висіяв ліс» вивчити напам’ять (на вибір)

                                      прочитати Г.Тютюнника «Три зозулі з поклоном»

 

 

Фізика 

 7 кл. $41,42 №297,299,317,330,331

 8 кл. $31,32,33,34 №271,274,276,283

 9 кл. $36,37 №258,259,265,266

10-А кл. $45,46 №500,501,526,527,529

10-Б кл. $39,40,41,42 №451-453,464,465

11 кл. Завдання для самоперевірки ст.209 $39,40 Вп.39(4,5), вп.40(1,2,3)

 

 

Власенко Тетяна Миколаївна  Українська мова та література 

5-А клас

Укр-мова: ₽42,43,44,45 вивчити правила, опрацювати всі вправи ( письмово)

Укр-літ: читати «В бур’янах» С.Васильченка ( повністю!); за підручником с.190 пит. 2,3,4,6 ( письмово); зробити конспект зі с.191;

Вивчити напам’ять поезії «За сонцем хмаронька пливе...», «Садок вишневий коло хати...»; с.192 пит.5 ( письмово); 

зі с.193 з поезії виписати художні засоби; с.194 зробити конспект; зі с.195-197 вивчити одну поезію П.Тичини ( на вибір); с.195 пит4,7(письмово); с.197 пит.8,9 (письмово); с.198 пит.3 (намалювати малюнок)

6-А клас

Укр-мова: підготуватися до к/р за темою «Прикметник»

₽54,55,56,57 вивчити правила, опрацювати всі вправи ( письмово)

Укр-літ:

Читати «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Я.Стельмаха;після кожного розділу дати відповіді на запитання ( усно); зі с.178 конспект; с.187 пит.5,9,10 (письмово); с.193 д/з;

Читати «Таємниче Товариство боягузів, або Засіб від переляку /9»; після кожного розділу дати відповіді на запитання (усно); зі с.194-196 зробити конспект; с.210 пит.4,7,8,9,10; зі с.211 д/з пит.1 ( письмово)

6-Б клас

Укр-мова: готуватися до к/р за темою «Прикметник»;

₽54,55,56,57 вивчити правила, опрацювати всі вправи (письмово)

Укр-літ: Читати «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Я.Стельмаха;після кожного розділу дати відповіді на запитання ( усно); зі с.178 конспект; с.187 пит.5,9,10 (письмово); с.193 д/з;

Читати «Таємниче Товариство боягузів, або Засіб від переляку /9»; після кожного розділу дати відповіді на запитання (усно); зі с.194-196 зробити конспект; с.210 пит.4,7,8,9,10; зі с.211 д/з пит.1 ( письмово); с.216-218 зробити конспект; с.220-224 читати байки, усно дати відповіді на запитання

6-В клас

Укр-мова: ₽51,52,53 всі правила вивчити, опрацювати вправи (письмово);готуватися до к/р за темою «Прикметник»

₽54,55,56,57 вивчити правила, опрацювати всі вправи ( письмово)

Укр-літ: читати «Тореадори з Васюківки», усно дати відповіді на запитання після кожного розділу; с.140-141 зробити конспект;

Читати «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» Я.Стельмаха;після кожного розділу дати відповіді на запитання ( усно); зі с.178 конспект; с.187 пит.5,9,10 (письмово); с.193 д/з;

Читати «Таємниче Товариство боягузів, або Засіб від переляку /9»; після кожного розділу дати відповіді на запитання (усно); зі с.194-196 зробити конспект; с.210 пит.4,7,8,9,10; зі с.211 д/з пит.1 ( письмово)

8-А клас (І група)

Укр-мова: готуватися до к/р (повторити ₽26-30);

₽31,32,33 вивчити правила, опрацювати всі вправи ( письмово) 


Літковська Валентина Володимирівна Українська мова і література


Мова й література 5-В (2група) мова: & 41( правила!), впр. 433, 434, 437, 438, 439, 441. 7в

(2група) мова: &30, 31, 32(правила!), впр. 244,247, 248, 249, 254, 257, 258, 259. 8б

(2група) мова: &31( правила!): впр.361, 362, 366. 8б літ. Прочитати Ніна Бічуя «Шпага Славка Беркути».

9-А,Б мова: &29(правила!) впр. 321,323,328.

9-А,Б літ.: Т. Шевченко «Катерина», «Наймичка», «У нашім раї на землі»— прочитати.

10-Б мова &52( теорет.матеріал) впр. 240, 241, 242.

10-Б літ. Леся Українка «Лісова пісня» —прочитати. 10-А мова ЗНО с.264-298. 10-А літ. Прочитати Леся Українка «Лісова пісня», «Касандра».



 Математика 

 

5 Б, В     № 1009, 1011, 1013, 1015, 1017, 1019, 1021,

                    1023, 1033, 1062, 1065

6 А        № 1134 – 1136, 1139, 1141, 1143, 1145, 1147,

                   1152, 1153, 1305

6 Б, Г    №1134 - 1136, 1139, 1141, 1143, 1145, 1147,

                   1152, 1153 

 

Математика : 5-А - 924-931; 6-В- 1121- 1126;

7-В клас- алгебра- 900- 903; тести сторінка 170-171; геометрія- 476-486;

8-А клас- алгебра- 700-703; 720-724; геометрія-ст. 157-161, номер 513-522;

9-Б клас алгебра- 20.84-20.98
 
Геометрія 337-342; 11-Б- алгебра- 10.2.1- 10.2.7; геометрія- 2.1.-2.15

Алгебра

7 А       № 712, 714, 718, 722, 726, 727, 737, 735

                  744, 746, 747, 748, 749, 750

Геометрія

7 А       п. 19, № 476 – 480, 482, 484, 489, 503, 537


7- Б клас Алгебра: с. 14 N37;N39; N45; c. 20 N82;N86;N95; N108 ; c. 36 N163;N165; c.45 N235; c.52 N281;c.67 N362;c.75 N412; c.122 N708; N710; N712; N718


Геометрія: c.16 N10; c.23 N35; c.33 N60; c.39 N97; c.62 N141; c.68 N161; c.69 N163; c.78 N200; N202; c.90 N255; N256; c.112 N304; c.120 N328; c.128 N359;N368; N373


8- Б клас Алгебра: c.14 N29; N34; c.15 N38; c.40 N177; N181; c.51 N212 ; c.57 N243; c.59 N256; c.67 N299; c.86 N354; c.96 N398; c.120 N484; c.125 N504; N514; N522; N533 ; c.165 " Перевір себе" Геометрія: " Задачі для підготовки до к.р." c. 40; c.87 ; c.143 ; c.225.


9 - А клас геометрія: " Задачі для підготовки до к.р. " с.41; с.73; с.104; с.197


Алгебра: c.198 N20.2; c.200 N20.20; c.201 N20.25; c.203 N20.45(1;5); c.204 N20.53; c.205 N20.55(1;5); N20.57; N20.61(1;5);N20.66; N20.68; N20.73;N20.80


10-А;Б класи Алгебра: c.136 N26.1 ; N26.4; N26.5; N26.6; N26.13;N26.16; N26.18; N26.23(1); N26.24(1;4);N26.25; N26.27;N26.29


Геометрія: c.234 N43.1; N43.10;N43.12; N43.22; N43.25; N43.33; N43.43; N43.53; N43.58


11 - А клас Розв'язувати онлайн завдання для ЗНО з математики різних років

 

5-А - 924-931; 6-В- 1121- 1126;

7-Вклас- алгебра- 900- 903; тести сторінка 170-171; геометрія- 476-486;

8-А клас- алгебра- 700-703; 720-724; геометрія-ст. 157-161, номер 513-522;

9-Б клас алгебра- 20.84-20.98
 

Природознавство 

§ 34 - 37 читати, відповідати на запитання 
 

 

Основи здоров' я
 

 

 5 кл Поняття про ВІЛ 

 

Пожежна безпека. Автономна ситуація 

 

6 кл Безпека в побуті. 

 

Пожежна безпека оселі

 

7 кл Соціальні чинники здоров я. Соціальна безпека населеного пункту

 

8 кл Організація дорожнього руху. 

 

Мотоцикл і безпека.

 

9 кл ВІЛ/СНІД виклик людині. ВІЛ/СНІД виклик людству

 

 

Інформатика

5 кл.

П.22 прочитати, стор. 120, «Запитання для самоконтролю» (письмово), «Тренувальна вправа», «Практичні завдання», «Творчі завдання».

П.23 прочитати, стор. 125 -126, «Запитання для самоконтролю» (письмово), «Тренувальна вправа», «Практичні завдання», «Творчі завдання», «Інтелектуальна хвилинка». 

6 кл.

П. 18 прочитати, виконати вправи стор.149-152, стор.154, «Міркуємо» (в зошиті).

П. 19 прочитати, виконати вправи стор.158-160, стор.161-162, «Міркуємо» (в зошиті).

8 кл.

П.7.4 прочитати, стор. 256-257 «Дайте відповіді на запитання» (письмово).

П.7.5 прочитати, стор. 263 «Дайте відповіді на запитання» (письмово).

 


7-й клас

§ 3.3,ст. 62
Виконайте завдання: 1-3, 5, 6, ст. 69-71
§ 3.4, ст. 72
Виконайте завдання: 1 (а, б), 2.

 

9-й клас
Розробити презентацію на одну з тем:
Праця: «Вироби зі шпагату»
Математика: «Теорія ймовірності»
                      «Теорія ігор»
                      «Математична статистика»

Історія: «Українські землі в складі Російської імперії»
             «Австро-угорська імперія»
             «Балканські країни»
Право: «Працевлаштування неповнолітніх»
            «Класифікація адміністративних правопорушень»
Англійська мова: «Традиції Шотландії»
            «Святкування Дня Святого Патріка в Ірландії»
Біологія: «Неклітинні форми життя. Віруси»
                «Харчові зв’язки. Потоки енергії»
                «Основні властивості піраміди живлення»
               «Людина в харчовому ланцюзі»

Хімія: «Технологія виготовлення мила»
          «Вплив глюкози та сахарози на організм людини»
          «Природні й синтетичні органічні сполуки»
          «Вирощування кристалів»
Фізика: «Імпульсний рух в живій природі»
             «Фізичні основи ракетної техніки. Реактивний рух»
             «Досягнення космонавтики в Україні та світі»
             «Відновлювані джерела енергії. Воднева енергетика»
Зарубіжна література: «Психологічний портрет головних персонажів «Лялькового дому» Генрі Ібсена»

«Сучасні адаптації п’єси Бернарда Шоу «Пігмаліон»»
Географія: «Сучасне світове господарство та особливості його розвитку»
                  «Вторинний сектор господарства України»
                  «Логістичне розташування України»

 

10-й клас
§ 26-30, ст. 147
Комп’ютерне тестування на сайті interactive.ranok.com.ua з теми «Мультимедійні та гіпертекстові документи» (або через сканування QR-коду за допомогою смартфону)

Виконати проект (1 проект на вибір):

1)     Створити початкову сторінку сайту. Тема довільна.

2)     Створити музичний файл.

3)     Створити відеоролик. Тема довільна

11-й клас

11-А
Розробити презентацію на тему: «Призначення та класифікація документів»
                                              «Стиль ділового листування»
                                           «Стандарти та уніфіковані системи документації»
                                           «Системи управління електронними документами.                                         «Класифікація офісної техніки»
11-Б

Розробити презентацію на тему: «Графічний дизайн у поліграфії»
                                              «Програми комп’ютерної верстки»
                                           «Колір. Теорія кольору. Колористика»
                                           «Колір в рекламі»


Завдання, що виконані в електронному вигляді відправляти на e-mail:
Данный адрес e-mail защищен от спам-ботов, Вам необходимо включить Javascript для его просмотра.
У темі листа вказувати прізвище, ім’я учня,  клас та назву предмету

Трудове навчання

5 кл.

Закінчити виготовлення м’якої іграшки «Зайчик».

6 кл.

Закінчити виготовлення виробу «Торбинка для дрібничок».

7 кл.

Закінчити в’язання зразочків «Ствпчики з накидом», «Пухкий стовпчик», в’язання гачком.

8 кл.

Закінчити в’язання шалика або снуду спицями.

9 кл.

Підготуватись до захисту випускного проекту «Виріб з шпагату».

 

 

  Завдання для учнів 6,9,10,11 класів під час карантину з 13.03.-03.04.2020 року

                                     (вчитель  Полторацький С.В.)

 

6 клас  Всесвітня історія .Історія України  §40, запитання 1-3 ; § 41(завдання1-3).; §42,запитання 1-3.

              Перевірка знань с.136(запитання 1-11)

9 клас  Історія України   §23, завдання 1-9; §24(завдання 1-9,таблиця);

§25, запитання 1-10; §26,завдання 1-9;

                                          

 9 клас Всесвітня історія.

    §23-25, запитання1-9; §26,завдання 1-10          

 

9 клас  Правознавство 

    §19-20. Практичне заняття  №7, с.150.(Завдання в зошиті)

 

10 клас  Захист України  

    § 27, запитання 1-5;  §28,завдання1-6; §29,запитання1-7; §30,завдання 1-6;

 

11 клас Захист України

    Повторити §1,2,12,13 .

 

Історія України,всесвітня історія,правознавство,громадянська освіта:

Історія України: 8-А: ₴29,30,31-конспект.

8-Б: ₴30,31-конспект.

10-А,Б: ₴29-"Румунія"-конспект. Повторити ₴28. Тема:  "Культурне і релігійне життя на західноукраїнських землях в умовах іноземного панування(Польща,Чехословаччини,Румунія- тема з інтернету).

11-А,Б: ₴24(п.3)-конспект, ₴25-конспект. Підготуватись до тематичної -₴ 22- ₴25, зошит.

Всесвітня історія:

8-А,Б: ₴20,₴21- конспект. 11-А,Б: ₴19, п.6-9 - конспект, ₴20-конспект,зошити.

Правознавство: 10-А,Б: ₴24, ₴25 - конспект.

Громадянська освіта: 10-Б: розділ 5, тема 1, ст.102, номер 12 - письмово, тема 2 - конспект.
 
 

Біологія

6-А, 6-Б, 6-В, 6-Г

Перевірочна робота на листочках (підписати)

  1. Які водості представлені виключно одноклітинними, а які – виключно багатоклітинними організмами?
  2. Чому пагінці Зозуленого льону утворюють щільні подушки?
  3. Чи є серед хвощів і плаунів України рідкісні види? (повна відповідь – які і де)
  4. Де поширені сучасні папороті і в яких умовах вони зростають?

Зробити опорний конспект§ 43,45. На одне запитання за вибором дати письмову відповідь.

Виписати по групахсільськогосподарські рослини:

зеленні

овочеві

зернові

олійні

Фруктово-ягідні

Практична робота на листочках (підписати)

Практична робота №3 «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин». С209

 

7-А, 7-Б, 7-В

Перевірочна робота на листочках (підписати)

  1. Яке значення для збереження сталої температури тіла ссавців мають їхні покриви?
  2. Для чого тваринам потрібна нервова системи?
  3. Чому тварини, які мають зовнішнє запліднення, утворюють більше яйцеклітин, ніж тварини, у яких запліднення внутрішнє?
  4. Чому в різних тварин післязародковий розвиток має свої особливості?

Зробити опорний конспект § 43, 44, 45, 46. На одне запитання за вибором дати письмову відповідь.

Лабораторне дослідження на листочках (підписати)

Лабораторне дослідження: Спостереження за поведінкою тварин (вид за вашим вибором).

 

8-А, 8-Б

Перевірочна робота на листочках (підписати)

  1. Яке значення мають сенсорні системи для забезпечення процесів життєдіяльності організму?
  2. Які правила для збереження зору і здоров'я зорової системи ви знаєте? Чому їх треба дотримуватися?
  3. Яке значення має слухова, нюхова та смакова сенсорні системи?
  4. Чи теба терпіти біль? Відповідб обгрунтуйте.

Зробити опорний конспект § 48,49, 50, 51. На одне запитання за вибором дати письмову відповідь.

Дослідницький практикум с213 на листочках (підписати)

Лабораторне дослідженняс217на листочках (підписати)

 

9-А, 9-Б

Перевірочна робота на листочках (підписати)

  1. Як пояснити те, що популяції хижаків менші за чисельністю від популяції рослиноїдних організмів?
  2. Чому зниження генетичного різноманіття виду зумовлює його вимирання?
  3. Які можливі причини стерильності міжвидових гібридів?
  4. Поясніть, чому людина втратила потребу в рудиментарних зубах мудрості?

Зробити опорний конспект § 47,48, 49, 50. На одне запитання за вибором дати письмову відповідь.

Практична робота с263 на листочках (підписати)

Перевірочна робота на листочках (підписати)

  1. Які труднощі виникають перед сучасною систематикою вірусів?
  2. Схарактеризуйте основні відмінності вірусів і бактерій.
  3. У яких тварин є чергування статевого й нестатевого поколінь? Що дає цим тваринам таке чергування?

 

10-А

Перевірочна робота на листочках (підписати)

  1. Доведіть, що збільшення еритроцитів у крові людини під час підйому у високогір'я є прикладом модифікаційної мінливості.
  2. Чи відрізняються механізми спонтанних і індукованих мутацій? Чому?
  3. Лікування яких генетичних відхилень здається малоперспективним? Чому? (2 приклади)
  4. Які небезпеки може мати генна терапія? Що потрібно для іх подолання?

Зробити опорний конспект § 34, 35, 36, 37. На одне запитання за вибором дати письмову відповідь.

Лабораторнаробота на листочках (підписати)

Лабораторна робота 2. Вивчення закономірностей модифікаційної мінливості. с305    

Підготувати проект: створення буклету, постеру, презентації, бук-трейлеру, скрайбу тощо (один на вибір)

орієнтовні теми:

Генетичний моніторинг в людських спільнотах.

Скринінг-програми для новонароджених.

Генотерапія та її перспективи.

 

10-Б

Перевірочна робота на листочках (підписати)

  1. Що є першочерговим завданням для медико-генетичного консультування? Чому?
  2. В яких випадках застосовують фуоресцентну гібридизацію для каріотипування?
  3. Чому у деяких груп людей виникла серпуватоклітинна анемія? До чого вона може призводити?
  4. Чому триплоїдні організми не можуть здійснити мейоз? Які є шляхи подолання цієї перешкоди в їхньому розмноженні? (навести приклади)

Зробити опорний конспект § 36, 37. На одне запитання за вибором дати письмову відповідь.

Проект: створення буклету та презентації (роботи мають бути власні, скачені з інтернету або списані у когось – НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!)

орієнтовні теми:

Генетичний моніторинг в людських спільнотах.

Скринінг-програми для новонароджених.

Генотерапія та її перспективи.

 

11-А, 11-Б

Перевірочна робота на листочках (підписати)

  1. Одним із критеріїв фізичного здоров'я є норми, що описують, які організми та в якій кількості живуть на чи в тілі людини. Перерахуйте здорових симбіонтів людини та тих, поява яких однозначно свідчить про хворобу.
  2. Порівняйте вплив різних чинників на здоров'я українців і українок із впливом на тих, хто проживає в інших державах Європи й Азії. Підтвердіть сваї висновки статистичними даними.
  3. У чому полягає небезпека вживання червоного м'яса великих травоїдних тварин і продуктів, виготовлених із нього?
  4. Які ознаки тривалого стесу? Чи може людина самостійно визначити, що перебуває в такому стані? Чи можуть допомогти "антистресорні" препарати такій людині?

Зробити опорний конспект § 34,35, 36,37. На одне запитання за вибором дати письмову відповідь.

Навчальний проект: Особиста програма зміцнення здоров’я. (презентація)     §33-35

Практична робота на листочках (підписати)

Практична робота 2. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань.   с249

 

Хімія

Усі завдання виконати письмово у робочих зошитах.

7

клас

 

1

Прочитати  § 18.  Ст. 135 Контрольні питання 1-4

                                              Завдання 1,3,4,9

2

Прочитати § 19.  Ст. 142-143 Контрольні питання 1,2

                                                     Завдання 3,4,5,8,10

3

Повторити § 20.  Ст.146  Завдання 3,4

За бажанням на окремих аркушах А4 завдання 5,6

4

Прочитати § 21.   Ст. 149  Контрольні питання  1-3

                                           Завдання 1,3

5

22 березня Всесвітній день води

Підготувати конкурсні проєктні роботи: теми на вибір учня (учениці) на аркушах А4, А3. З предмету «Хімія»будуть оцінюватися окремо.

Готуватися до перевірочних робіт за параграфами.

 

8

клас

1

Прочитати §  34. Ст. 184 Записати висновки.

 Ст. 184 Контрольні питання 1-4, 7     Завдання 1-3

2

Прочитати § 35. Ст. 190  Записати висновки.

Ст. 191 Контрольні питання 1,2   Завдання 2,5,7

На ст. 189 домашній експеримент

3

Прочитати § 36  Ст. 200   Записати висновки.

Ст. 201  Контрольні питання 1-4     Завдання 1-5, 10, 13

4

Прочитати § 37  Ст. 206 Записати висновки.

Контрольні питання 2,3,5   Завдання1-4

За бажанням на окремих аркушах А4 завдання 9-11

Готуватися до лабораторних № 4, 5, 6

Готуватися до перевірочних робіт за параграфами.

 

9

клас

1

Прочитати § 33 Ст. 187 Контрольні питання 390-394

Завдання 398-400

2

Прочитати § 34 Ст. 194 Контрольні питання 407-412

Завдання 415, 419

На ст. 195 домашній експеримент

3

Прочитати § 35 Ст. 201  Контрольні питання 422-426

Завдання  427,  429

4

Прочитати § 36  Ст. 209  Контрольні питання  437-442

Завдання 444, 446

5

Прочитати § 37  Ст. 216 Контрольні питання 455-459

Завдання  460, 461

На ст. 215 домашній експеримент

6

Теми проєктних робіт див. предмет «Інформатика» - з хімії будуть оцінюватися окремо.

Готуватися до практичних робіт № 4, 5; лабораторних 12, 13, 14

Готуватися до перевірочних робіт за параграфами.

 

10 клас

1

Прочитати § 32  Ст. 198 Контрольні питання 500-504

Завдання   505-507

2

Прочитати § 33   Ст.  204  Контрольні питання  515- 519

Завдання  520-522

3

Прочитати § 34   Ст. 208  Контрольні питання 525-529

Завдання 530 а

4

Прочитати § 35    Ст. 213 Контрольні питання 531-533

Завдання  535, 536,537

Готуватися до перевірочних робіт за параграфами.

 

11 клас

1

Прочитати § 31  Ст. 162 Контрольні питання 443-448

Завдання 449, 450

2

Прочитати § 32   Ст. 165 Контрольні питання 457-459

Завдання 461

3

Прочитати § 33   Ст.  170 Контрольні питання 466-468

Завдання 469, 471, 472

4

Прочитати § 34    Ст. 176 Контрольні питання 476-481

Завдання 484

5

Прочитати § 35     Ст. 181 Контрольні питання 494-496

Завдання 497, 503

6

Прочитати § 36   Ст. 189 Контрольні питання 510-514

Завдання 518

7

Прочитати § 37    Ст. 196 Контрольні питання 525-527

Завдання 531

Готуватися до лабораторних № 3-8 на ст. 195; практичної роботи №1 на ст. 197

Готуватися до перевірочних робіт за параграфами.

 

Завдання, що виконані в електронному вигляді відправляти на e-mail:
Данный адрес e-mail защищен от спам-ботов, Вам необходимо включить Javascript для его просмотра.
В темі листа вказувати прізвище, ім’я учня, клас.

?????

Запитання надсилайте вказавши прізвище вчителя.