Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
ВІТАЮ ВАС!

  

 

   Ви зайшли на сайт Української спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 з поглибленим вивченням окремих предметів Обухівської районної ради Київської області. Сподіваюсь, ВАМ буде цікаво познайомитися  з колективом школи, нашими досягненнями, актуальними проблемами та шляхами їх вирішення у навчанні  та вихованні учнів.  Ми відкриті до спілкування.


Запрошуємо всіх до співпраці! 

 

З повагою директор школи

Тамара Борисівна Дидик  




 

 

 

 

alt До уваги батьків та учнів Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №2  

            Відповідно до наказу відділу освіти,  молоді та спорту  Обухівської  РДА від 30 січня 2020 року № 40-О та згідно з наказом Української СЗОШ І-ІІІ ступенів №2 №15 у зв’язку з профілактикою грипу та гострих респіраторних захворювань із 31.01.2020 по 09.02.2020 освітній процес призупинено. Заклад працює за дистанційною формою навчання. Завдання для учнів висвітлено у рубриці "Дистанційне навчання"

 

 КАРАНТИН ПРОДОВЖЕНО!!!

 

            У  зв’язку з великою кількістю хворих учнів (29 %) і профілактикою грипу та гострих респіраторних захворювань із 10.02.2020 р. по 16.02.2020 р. продовжено призупинення освітнього процесу. Приступити до навчання 17 лютого 2020 року.

             Заклад працює за дистанційною формою навчання. Завдання для учнів початкової школи класоводи доведуть до відома батьків через додаток масседжер «Viber», а  для середньої та старшої школи домашні завдання висвітлені у рубриці «Дистанційне навчання».

 

 

 



   

 Наша адреса:


08720, Київська обл., Обухівський р-н, м Українка, вул. Юності, 21



Електронна адреса:


Данный адрес e-mail защищен от спам-ботов, Вам необходимо включить Javascript для его просмотра.

 

Гаряча лінія:

2-10-99 - школа

5-30-30 - відділ освіти

(044) 278-21-62 - департамент освіти 

 

Національна дитяча «гаряча лінія» з питань запобігання насильству та захисту прав дітей: http://www.la-strada.org.ua/

За більш детальною інформацією звертатися до ГО «Ла Страда Україна»

Тел. (044) 205-37-36; 205-36-94 

 

Безпека дітей в Інтернеті:

On-ляндія:БезпечнаWeb-країна

http://www.slideshare.net/TestosteronIncrease/ss-31881100

Безпека в Інтернеті http://pan-ta-pani.com/12762-bezpechnijj-internet-dlya-ditejj.html

Варто знати http://www.myshared.ru/slide/1080846/ 


 

Безкоштовні фільтри та брандмауери щодо запобігання негативних проявів використання учнями мережі  Інтернет:

http://freesoft.ru/internetfiltr_skydns/download/skydns-agent-setup.exe/getpage

http://programy.com.ua/ua/Adguard/

http://internet-filter.ru/download 

 



Нормативні документи школи

 

Навчальний заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про мови»; національними програмами «Освіта. Україна ХХІ століття» та «Діти України»; Національною стратегією розвитку освіти в Україні на період до 2021 року; Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року № 778, іншими нормативно-правовими актами. Та  власним Статутом, код ЄДРПОУ 25658195, затвердженим рішенням Обухівської районної ради 09 червня 2017 року за №439.20.VІІ  



 

До відома!

Повноваження органів державної влади та місцевих органів самоврядування щодо управління закладами освіти

 

Можуть бути спроби місцевих органів втручатися до внутрішніх справ закладів освіти під приводом своєї відповідальності за реалізацію державної політики.

 

Але існує стаття 19 Конституції України, відповідно до якої органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, у межах повноважень та в спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тому будь-які вимоги місцевих органів правомочні лише за умови, що вони прямо передбачені законами.

 

Стосовно управління освітою, це закон про освіту, а також закони про дошкільну, загальну середню, професійно-технічну і позашкільну освіту. Зокрема, якщо обмежитися законом про освіту, то для того, щоб місцеві органи могли відповідати за реалізацію державної політики, закон надає їм повноваження, передбачені у п. 2–7.

 

Таким чином місцеві органи як органи управління освітою не мають ніяких повноважень з безпосереднього управління закладами освіти. Тому вони не можуть делегувати такі повноваження будь-кому, зокрема, обласним, районним відділам освіти.

 

Натомість, місцеві органи мають обов’язок забезпечувати розвиток мережі закладів освіти, доступність освіти, підвезення учнів.

 

Для цього вони можуть створювати відповідні структурні підрозділи. Але ці підрозділи мають не управляти закладами, а забезпечувати їх діяльність. Тобто виконувати для них сервісні функції.

 

Також вони можуть виконувати функції збору і аналізу статистичної інформації, прогнозування, планування (на рівні відповідної території) тощо. Тобто виконувати підготовчу аналітичну роботу для прийняття рішень відповідними місцевими органами.

 

Звідси випливає, що засновник не має повноважень втручатися в освітню діяльність, вирішення питань організації освітнього процесу, кадрові питання.

 

Часто в обговореннях висловлюється думка, що саме під уповноваженою особою і маються на увазі відділи освіти. Насправді це не так.

 

Закон визначає коло можливих уповноважених осіб. Насамперед, це МОН та інші центральні органи виконавчої влади, які можуть бути уповноважені Кабінетом міністрів на виконання окремих функцій засновника державних закладів (статті 64, 65). По-друге, це може стосуватися права засновника приватного закладу створити уповноважений орган.

 

Право місцевих органів створювати додаткові “уповноважені органи” є сумнівним, оскільки таке їхнє повноваження законом не передбачено. Може виникнути ідея, що в цьому випадку на них можна не поширювати дію статті 19 Конституції, оскільки це стосується їх повноважень як засновника, а не як органу влади чи місцевого самоврядування. Але і в цьому випадку вони можуть передати такому органу лише ті повноваження, які їм самим надано законом.

 

Враховуючи статтю 19 Конституції, сумнівною є також можливість розширення повноважень місцевих органів як засновників через законодавство чи установчі  документи.

 

Під законодавством тут можуть розумітися лише інші закони. Зокрема спеціальні закони про освіту, Цивільний кодекс й т.п. Розширення повноважень установчими документами буде прямим порушенням Конституції.

 

За новим законом місцеві органи влади та самоврядування, а також створені ними органи управління освітою (якщо вони будуть створені) позбавляються таких повноважень, які вони мали за попереднім законом про освіту (стаття 14 закону про освіту, стаття 37.3 закону про загальну середню освіту, стаття 19.2 закону про дошкільну освіту):

 

-Організація обліку дітей дошкільного та шкільного віку (тепер вони самі мають здійснювати цей облік стаття 66.2).

 

-Контроль виконання вимог щодо навчання дітей у навчальних закладах.

 

-Управління навчальними закладами, що є комунальною власністю.

 

-Координація дій педагогічних, виробничих колективів, сім’ї, громадськості з питань навчання і виховання дітей.

 

-Контроль за дотриманням вимог щодо змісту, рівня і обсягу освіти.

 

-Участь у розробленні та реалізації варіативної складової змісту загальної середньої освіти.

 

-Добір, призначення на посаду та звільнення з посади педагогічних працівників державних і комунальних дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів.

 

-Контролюють додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти, обов’язкове виконання Базового компонента дошкільної освіти всіма дошкільними навчальними закладами (передано до повноважень ЦОВВ із забезпечення якості освіти)

 

 -Ліцензування приватних закладів освіти, юридичних і фізичних осіб на право надання освітніх послуг (Стаття 63 нового закону містить норму, за якою КМУ визначає органи ліцензування закладів дошкільної та загальної середньої освіти. Це відповідає закону про ліцензування видів господарської діяльності, але не узгоджується з нормою статті 19 Конституції, за якою повноваження всіх можливих органів ліцензування мають визначатися законом).

 

Законодавство не передбачає і не заважає місцевим органам створювати відділи, департаменти чи інші структурні підрозділи, що будуть опікуватися проблемами розвитку освіти у відповідних областях, районах, містах тощо.

 

Але ці підрозділи не будуть мати повноважень втручатися в освітню, кадрову, організаційну роботу закладів освіти, крім, можливо, закладів позашкільної освіти. Для останніх частина 6 статті 10, що регулює повноваження місцевих органів істотно не змінилася. 

 

Права та обов'язки учнів нашого навчального закладу  

Учні мають право:

 

- на доступ до інформації з усіх галузей знань;

 

- на користування навчально-виробничою, науковою, матеріально-технічною, культурно-спортивною та лікувально-оздоровчою базою навчального закладу;

 

- брати участь у різних видах науково-практичної діяльності: конференціях, олімпіадах, виставках, конкурсах тощо;

 

- брати участь в обговоренні і вносити власні пропозиції щодо організації навчально-виховного процесу, дозвілля учнів (вихованців);

 

- на вибір форми навчання, факультативів, спецкурсів, позашкільних та позакласних занять;

 

- на безпечні і нешкідливі умови навчання, виховання та праці;

 

- на відпочинок під час перерв, у неділю, святкові та канікулярні дні;

 

- брати участь у роботі органів громадського самоврядування навчального закладу;

 

- брати участь у добровільних самодіяльних об’єднаннях, творчих студіях, клубах, гуртках, групах за інтересами тощо;

 

Учні зобов’язані:

 

- оволодівати знаннями, вміннями, практичними навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;

 

- дотримуватися вимог статуту, правил внутрішнього розпорядку;

 

- бережливо ставитись до державного, громадського і особистого майна;

 

- дотримуватися законодавства, моральних, етичних норм;

 

- брати посильну участь у різних видах трудової діяльності, що не заборонені чинним законодавством;

 

- дотримуватися правил особистої гігієни;

 

- піклуватися про своє здоров’я і безпеку свого життя і однокласників;

 

- дотримуватись чистоти і порядку в приміщенні та на території закладу;

 

- діяти на благо навчального закладу, піклуватися про честь і авторитет установи;

 

- дотримуватись правил співдружності (поважати погляди та переконання інших людей, поважати жінок, дівчат, працівників навчального закладу, піклуватись про батьків, допомагати їм у веденні домашнього господарства);

 

- дотримуватися ділового стилю одягу;

 

- займатись самообслуговуванням, брати участь у суспільно-корисній праці з урахуванням віку, статі, фізичних можливостей, нормативів та вимог гігієни.

 

Учням забороняється:

 

- допускати прояви грубості, вульгарності;

 

- палити у приміщеннях і на території навчального закладу;

 

- використовувати петарди;

 

- вживати алкогольні вироби, наркотичні та токсичні речовини;

 

- псувати державне, громадське та особисте майно.

 

Заохочення і покарання учнів:

 

Учні, які відзначилися у навчанні, праці заохочуються подякою з занесенням до особової справи, Похвальним листом „За відмінні успіхи у навчанні”, Похвальною грамотою „За особливі успіхи у вивченні окремих предметів”, цінними подарунками, тощо.

 

По закінченні школи учні, які мають високий рівень навчальних досягнень, нагороджуються Похвальними грамотами, золотими і срібними медалями.

 

У випадку порушення норм і правил поведінки, псування шкільного майна, навчального обладнання, не виконання внутрішнього розпорядку школи до учнів можуть застосовуватися такі міри дисциплінарного покарання:

 

- зауваження вчителя;

 

- зауваження чи догана директора школи, заступників директора;

 

- догана директора школи у присутності всіх учнів;

 

- направлення подання щодо порушника до підрозділу кримінальної міліції у справах неповнолітніх для вирішення питання про притягнення батьків (осіб, що їх замінюють) до адміністративної відповідальності та взяття на профілактичний облік у встановленому Законодавством порядку;

 

- клопотання про позбавлення учня статусу школяра, виключення зі школи.

 

Рішення про позбавлення статусу школяра приймається на загальних зборах колективу з урахуванням думки органів учнівського самоврядування, громадської думки та погодження із відділом у справах сім’ї та молоді.

 

Учні, які порушили адміністративне право або вчинили злочин, за поданням правових органів ставляться на облік, як правопорушники, а в разі притягнення до кримінальної відповідальності – виключаються зі школи.

 

За нанесення умисних матеріальних збитків майну чи обладнанню учнями субсидарну матеріальну відповідальність несуть батьки або особи, які їх замінюють.


 

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД УЧНІВ НАШОЇ ШКОЛИ

 

              У відповідності з Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2000р. №946, вимоги до зовнішнього вигляду учнів, в тому числі й до одягу, визначаються навчальним закладом, розглядаються,   затверджуються педагогічною радою навчального закладу і обумовлюються в Статуті та Правилах для учнів. 

          Адміністрація школи звертається до батьків з проханням постійно контролювати виконання учнями вимог щодо зовнішнього вигляду, які допомагають правильному вихованню ділової культури.

 

Про необхідність свідчить наступне: 

  • Указ Президента України «Про шкільну форму» від 12.06.1996 року № 417/96;
  • строгий стиль одягу створює в школі ділову атмосферу, необхідну для навчальних занять;
  • форма дисциплінує учнів, мотивує навчальну діяльність;
  • форма виховує в учнів естетичний смак, культуру одягу.

 

Шкільна форма, так само як і будь-який інший вид дитячого одягу, повинна відповідати гігієнічним нормам, які викладені в санітарно-епідеміологічних правилах.  

Вимоги до зовнішнього вигляду учнів.  Акуратність і охайність 

Зовнішній вигляд повинен відповідати загальноприйнятим у суспільстві нормам ділового стилю і виключати зухвалі деталі. 

  1. Кожен учень зобов’язаний з’являтися до школи охайно вдягненим. Одяг повинен бути обов'язково чистим, свіжим, випрасуваним. Взуття повинно бути чистим.
  2. Зачіска повинна бути акуратною, довге волосся зібране.
  3. До школи учні приходять в одязі, яка відповідає діловому стилю.
  4. Волосся, обличчя і руки повинні бути чистими і доглянутими, використані дезодоруючі засоби повинні мати легкий і нейтральний запах.
  5. На уроки фізкультури учні повинні з’являтися у спортивній формі. 

У школі забороняється носити: 

  • декольтовані, надто яскраві, картаті, вкорочені блузки («топіки», футболки тощо), надто яскраві сорочки;
  • дуже короткі та дуже довгі спідниці;
  • вкорочені брюки, бриджі, шорти тощо;
  • спортивний одяг і взуття (окрім занять з фізкультури та спортивних змагань);
  • одяг для літнього відпочинку;

 

Категорично не дозволяється:
    - мати неохайне довге волосся, фарбувати його.
    - мати довгі нігті або вкривати їх лаком яскравого кольору.
    - накладати макіяж на обличчя.
    - носити прикраси (крім пари невеликих сережок для дівчат)
    - використовувати на території школи значки політичних партій та релігійних конфесій, неформальну символіку й атрибутику.
    - не допускається вживання нецензурних слів.
    - у школі категорично забороняється палити. 

 

ВИМОГИ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ УЧНЯ

 

Вимоги до зачіски хлопців 

        Школяр повинен мати охайну зачіску -  стрижку. 

Вимоги до зачіски дівчат 

        Школярка повинна мати охайну зачіску-стрижку, або підібране в зачіску довге волосся. Дівчатам заборонено ходити з неохайним розпущеним волоссям, фарбувати його. Це зумовлено санітарно-гігієнічними  вимогами. 

         Учням школи категорично заборонено носити прикраси ( каблучки, браслети, ланцюги з підвісками) для попередження травмування. 

Вимоги до манікюру 

         Нігті відповідно до санітарно-гігієнічних норм повинні бути коротко обрізані, чисті. Дівчата 5-11 класів можуть мати доглянуті нігті із «французьким манікюром» (укриті безколірним лаком). Довгі нігті – небезпека травмування, особливо на уроках фізкультури. 

Вимоги до макіяжу дівчат 

         Дівчаткам 1-7 класів категорично заборонено фарбуватися згідно з санітарно - гігієнічниими нормами для попередження алергічних реакцій на косметичні засоби. 

         Дівчатам 8-11 класів дозволено ледве підфарбовувати вії та губи. 

         Найкращий макіяж – непомітний. 

Вимоги до взуття 

         З метою попередження падіння та травмування заборонено носити травмонебезпечне взуття з високими підборами, підборами – шпильками. Дозволена висота підбора до 5 см.  

         На уроках фізкультури учні повинні мати спортивний костюм і спортивне взуття (кеди, кросівки) 

Заходи адміністративного впливу 

За порушення цих правил адміністрація залишає за собою право на застосування різного роду стягнень: 

- Зауваження, бесіда,запис до щоденника 

- Повідомлення батьків учня (лист, телефонний дзвінок, виклик до начального закладу) 

Зовнішній вигляд повинен бути бездоганний у всьому. 

Школа - не місце для демонстрації дизайнерських вишукувань і екстравагантних ідей у зовнішньому вигляді.



 

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ 

 

 

 altalt

 

 


altaltaltalt