Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
МЕТОД ПРОЕКТІВ ЯК ЗАСІБ КРЕАТИВНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Сучасні педагогічні технології передбачають новий підхід до навчання, виховання та формування особистості учня. Традиційна система освіти недостатньо орієнтована на індивідуальність учня, тому необхідний пошук нових форм та методів.


Метод проектів у наш час вважається технологією ХХІ століття, адже дає змогу ефективно формувати в учнів ключові компетентності: вміння вчитися, інформаційно-комунікативну, загальнокультурну, громадянську, соціальну; дає можливість залучати до науково-дослідної та пошукової діяльності, створювати додаткову мотивацію до навчання, а також вже у ранньому віці найбільш повно визначати та розвивати інтелектуальні та творчі здібності дитини.

Саме тому вчитель молодших класів Кременчуцька Людмила Миколаївна досить часто використовує його в роботі. Її вихованці, учні 3Б класу, з задоволенням працюють в проектах, на їх рахунку ігрові, творчі, інформаційні та дослідницькі проекти: «Життя і творчість Т. Г. Шевченка», «Рослинні символи України», «Прихід весни», «Життя і творчість Лесі Українки», «Лісова аптека», «Не кидайся хлібом, він святий», «Тварини-синоптики», «Зимонька-зима», «Корисні копалини. Шукачі скарбів» та ін.  А 22 лютого відбувся урок-презентація «Життя 3-Б класу». Кожна презентація -  це маленька вистава. Учні з натхненням розповідали про однокласників, життя класу,  демонстрували фотографії та плакати. Роботи всіх учнів були змістовними, але найпереконливіше захищали власні проекти Риженко Влада,   Яковлєв Максим, Мушит Каріна, Чернявська Марія, Жевага Анна, Ясиновська Ліза, Тахтамишева Женя.