Українська ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Семінар-тренінг з інфомедійної грамотності

alt

altalt alt  У сучасному потоці інформації здобувачі освіти повинні володіти навичками інфомедійної грамотності та ефективно застосовувати на практиці власні знання.










   5 березня 2020 року в нашому навчальному закладі для лідерів учнівського самоврядування та учнів 10-11 класів відбувся тренінг "Інфомедійна грамотність. Моя власна медіа безпека. Інтернет: світ загроз чи можливостей".
   Щиро дякуємо Київському обласному молодіжному центру, зокрема його керівникові, випускнику нашої школи Андрію Михайлову за небайдужість та багаторічну співпрацю.

 


Для довідки:
Тренінг - це одночасно:
• цікавий процес пізнання себе та інших;
• спілкування;
• ефективна форма опанування знань;
• інструмент для формування умінь і навичок;
• форма розширення досвіду.
Під час тренінгу створюється неформальне, невимушене спілкування, яке відкриває перед групою безліч варіантів розвитку та розв'язання проблеми, заради якої вона зібралася. Як правило, учасники в захваті від тренінгових методів, тому що ці методи роблять процес навчання цікавим, не обтяжливим.
Тренінг і традиційні форми навчання мають суттєві відмінності. Традиційне навчання більш орієнтоване на правильну відповідь, і за своєю суттю є формою передачі інформації та засвоєння знань. Натомість тренінг, перш за все, орієнтований на запитання та пошук. На відміну від традиційних тренінгові форми навчання повністю охоплюють весь потенціал людини: рівень та обсяг її компетентності (соціальної, емоційної та інтелектуальної), самостійність, здатність до прийняття рішень, до взаємодії тощо. Звичайно, традиційна форма передачі знань не є сама по собі чимось негативним, проте у світі швидких змін і безперервного старіння знань традиційна форма навчання має звужені рамки застосування.